This is where you can rest a while and discuss anything - doesn't have to be steel guitar related!
Tue Dec 22, 2020 2:38 pm
And Robert for spelling mistake of the year!
Tue Dec 22, 2020 3:37 pm
I nominate Mathew Jut for the award of "Most Improved Dutch Steel Player".
I also nominate Brad Harper for the award of "Most Improved Northern English Steel Player".
Tue Dec 22, 2020 11:15 pm
Steven, you are very kind my friend. I shall dig out my tux for the ceremony
Wed Dec 23, 2020 8:37 am
Nick
Despite Ma spelling mistoke ah cannae no tak haud o yer nominatiain fur spellum
mistoke o tye year, but in Ma humblicity a've goat tae tell yea, a dae it a' tye time, an yo'n spell choker oan ma gizmo kannae speak ma lingo so ah'm no gonnae mak ony ex cuus's fur it!
Tanks agin fur yer nominatiain as its gonna be Sumatra tae cherish and look furward tae, an haud up in TEIRS tae cume.
P.S.
Is yo'n award a cup?
An will it haud bit coins?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.